Zasíláme i na Slovensko prostřednictvím Toptrans, GLS, DPD, PPL. Doprava je vždy naceněna individuálně na základě objednaného zboží.
Vchodové dveře přepravujeme našim smluvním přepravcem za 800 kč.
Patrové postele přepravujeme našim smluvním přepravcem za 800 Kč (dle hmotnosti).
Nábytek do dětského pokoje přepravujeme našim smluvním přepravcem. U některých sestav je doprava zdarma, u ostatních dle hmotnosti.
Zahradní nábytek z masivu přepravujeme našim smluvním přepravcem ve složeném stavu za 800 Kč.
Dětský zahradní nábytek přepravujeme našim smluvním přepravcem za 150 Kč.
Dětské tabule přepravujeme našim smluvním přepravcem za 140 Kč.
Ratanový nábytek přepravujeme našim smluvním přepravcem od 250 Kč.
Termín dodání
Termín dodání je vždy uvedený u daného produktu, případně Vám ho telefonicky upřesníme.
Platbu za vybraný produkt můžete realizovat buď převodem na účet prodávajícího č. 209942410/0600, vedený u společnosti MONETA Money Bank, a.s. nebo hotově při převzetí zboží za příplatek 100 kč.
Platba
Na zboží, které je skladem, nepožadujeme zálohu a můžeme ihned odeslat i na dobírku po potvrzení závazné objednávky.
Na zboží, které se musí objednat do výroby (venkovní dveře a nábytkové sestavy) požadujeme zálohu ve výši 50% a v některých případech i 100% zálohy, jinak objednávku nemůžeme odeslat do výroby.
Platbu můžete provést - pokud je skladem tak na dobírku v hotovosti a nebo převodem na účet předem, nebo pokud je zboží na objednávku, požadujeme zálohu ve výši 50% nebo 100% - převodem na účet, doplatek před odesláním zboží převodem nebo na dobírku.
Po obdržení platby, zboží bude odesláno do výroby. Po vytvoření objednávky na e-shopu nebo pro Vás vystavíme zálohovou fakturu s razítkem, číslem účtu a variabilním symbolem.
Nevyzvednutá zásilka
Citujme § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.:
ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ
Povinnosti kupujícího
§ 2118
"Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme."
Nepřevzetím zásilky byste výše zmíněný zákon porušil/a!
Přestože je to Vaše zákonná povinnost, zásilku jste si nevyzvedl/a
Nyní jsou 2 možnosti, jak toto vyřešit:
1. O objednávku máte zájem:
Zboží Vám znovu zašleme. Pouze ale s platbou předem (bankovní převod). Cena objednávky bude navýšena o přiměřenou kompenzaci za nevyzvednutou zásilku.
2. O objednávku nemáte zájem:
Zde je situace poněkud komplikovanější. To, že zásilku nepřevezmete, neznamená, že jste ji stornovali nebo že jste odstoupili od kupní smlouvy. Znamená to jen to, že jste kupní smlouvu hrubě porušili, dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový).
Odesláním objednávky a jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasil/a v posledním kroku před odesláním objednávky, a dle aktuálně platných zákonů České republiky.
Z Vaší strany náš e-shop nezaznamenal jakoukoliv žádost o změnu či stornování objednávky - a to ani do doby expedice naším obchodem a ani následně do doby nejzazšího vyzvednutí na Vámi zvoleném výdejním místě.
Dle zákona má náš obchod právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího, tedy od Vás. Tato kompenzace je právně vymahatelná, jelikož jste nevyzvednutím zboží porušil/a kupní smlouvu.
Proto Vás požádáme, abyste provedl/a platbu kompenzace s poskytnutými platebními údaji v co nejbližší době - vyhnete se tak komplikacím.
Pokud nezaplatíte kompenzaci nebo si nenecháte zboží zaslat znovu, nastane následující:
Aktuálně platné zákony České republiky dávají obchodům možnost se efektivně bránit proti nezodpovědným zákazníkům, kteří zásilku na dobírku nepřevezmou.
Jelikož jste porušil/a platnou smlouvu, lze toto řešit následujícími třemi způsoby:
1. Postoupení pohledávky naší agentuře specializující se na vymáhání pohledávek od dlužníků.
2. Soudní cestou.
3. Zaplacení našemu obchodu kompenzaci poštovného.
Body 1 i 2 jsou sice zdlouhavé, pro Vás finančně velmi nevýhodné, ale pro nás velmi efektivní.
Bod 3 je pro Vás cesta nejpřijatelnější a nejlevnější.
Po tom, co se nám nevyzvednuté zboží vrátí, Vám zašleme email, rekapitulující všechny body uvedené v tomto článku. V té chvíli proti Vám nebude zahájeno žádné řízení pro vymáhání pohledávky. Pevně věříme ve Vaši čestnost a zodpovědnost a to, že kompenzaci poštovného uhradíte.
Věříme, že máte plné právo vědět, jaké důsledky může mít neplnění uzavřené smlouvy, byť je to smlouva kupní, uzavřená s internetovým obchodem.
Pokud si myslíte, že se Vás "pouze snažíme zastrašit" nebo "že když jste si dobírku nevyzvedl/a už hodněkrát a nikdo s tím neměl problém", vězte že tomu tak není.
Například dTest (český spotřebitelský měsíčník, který se zaměřuje na testování výrobků a služeb, a zároveň také poskytuje poradenství a rady v oblasti práva spotřebitelů a práv prodejců, informuje o nových zákonech, varuje před nekalými praktikami prodávajících a klamavou reklamou, poskytuje rady při reklamacích apod.) říká toto:
„Tím, že zákazník odmítne balík převzít, nezačíná automaticky plynout lhůta pro odstoupení od smlouvy,“ vysvětluje vedoucí právního oddělení dTestu Lukáš Zelený. "Zákazník tedy bude muset zaplatit. Má ale ještě stále možnost od smlouvy odstoupit. Smluvní pokutu a úroky z prodlení nebo kompenzaci poštovného však bude muset zaplatit v každém případě, tato povinnost se odstoupením od smlouvy neruší.“
My po Vás žádnou pokutu ani úroky z prodlení požadovat nebudeme. Pouze kompenzaci poštovného.
Proto Vás žádáme, ať zodpovědně dostojíte Vašim závazkům a zboží si vyzvednete - nebo pokud ne, provedete platbu za kompenzaci poštovného.
Náš obchod svou část kupní smlouvy dodržel - Vy byste ji nevyzvednutím zboží porušil/a.
Proto není žádný důvod, aby z Vašich chyb byl tratný náš obchod.
Věříme, že jsme Vám danou problematiku dostatečně vysvětlili.