Roman Kratina Zeyerova 657/8, 79001 Jeseník Tel.: +420 725784211, email.: [email protected] www.nabytek-levny-moderni.cz

Záruční list

Zakoupili jste si výrobek ze dřeva. Tento materiál díky svým vlastnostem vyžaduje zvláštní péči během používání, aby se zajistila jeho přirozená krása po mnoho let. Konstrukce dveří je vyrobena z lepeného vrstveného sušeného dřeva borovice, které má sklony ke smrštění v souvislosti s teplotou vzduchu a vlhkostí, vyloučení tohoto jevu není možné. Prostřednictvím správného skladování, montáže, používání a údržby můžete tento přirozený jev minimalizovat tím, že zajistíte vhodnou teplotu a vlhkost.

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY I.

1. Výrobce poskytuje na zakoupené zboží záruku 24 měsíců. Vady odhalené během tohoto období budou zpracovány do 30 dnů od data oznámení. Přesné datum vyřízení reklamace je dohodnuto individuálně s klientem.

2. V této lhůtě výrobce zaručuje bezplatnou opravu v případě významných závad v PN-88 / B-10085 uvedeno jako nepřijatelné nebo jako náhrada výrobku, pokud nebyl zabudován.

3. Záruka se vztahuje na opravu závad odhalených během provozu, skrytých a neviditelných během nákupu.

4. Viditelné výhrady kvality by měly být nahlášeny dodavateli před instalací v zařízení objektu.

5. Před instalací je třeba pečlivě zkontrolovat funkčnost vybavení a dodaných produktů je to: - v souladu s objednávkou a fakturou z hlediska množství a rozsahu - nepoškozený na místech dříve pokrytých obalem

6. Dveře s tmavými nátěry (palisandr) - kvůli vysokým teplotám v daném období V létě může dojít k poškození povlaku odpařováním terpentýnové pryskyřice nebo samotných pryskyřic.

7. Výrobce, jakožto ručitel, si vyhrazuje právo kvalifikovat vady zjištěné na výrobcích a rozhodnout, jak je odstranit.

8. Během používání by měla být dveře chráněny proti přímému dešti, v místě instalace je nutná otevřená veranda (zastřešení).

II.

1. Výrobce jako doklad o poskytnutí záruky vystaví záruční list

2. Přijetím ZÁRUČNÍHO LISTU kupující příjmá záruční podmínky.

3. Záruční list je neplatný, pokud neobsahuje datum prodeje, razítko a podpis prodávajícího.

4. Záruční list může být považován za neplatný, pokud je poškozený, pozměněný nebo nečitelný.

5. Výkon záručních oprav automaticky neprodlužuje záruční dobu.

III.

1. Reklamace by měla být podána prodejci.

2. Základem pro přijetí reklamace je celková platba za zboží, předložení záručního listu a faktury. Datum převzetí zboží, podrobný popis vady a zaslání fotografií instalovaných dveří zvenčí i zevnitř místnosti na e-mail prodejce [email protected]

IV.

1. Výrobce není odpovědný za jakékoli poškození nebo zničení produktu způsobené příčinami jiné než vady, které z toho vyplývají.

2. Záruka se nevztahuje na:

- mechanické poškození po převzetí

- poškození a závady způsobené nesprávnou montáží, přepravou, skladováním nebo provozem

- rozdíly v barevném tónu a struktuře lakového nátěru dřevěných prvků výrobků, ztráta lesku laku, křídový efekt, který je způsoben podmínkami přirozenými atmosférickými činiteli.

- porucha výrobku v důsledku škod způsobených nezávislými náhodnými událostmi ne od výrobce, např. povodeň, požár, vloupání, devastace - výrobky, u nichž byla snížena cena - REGULAČNÍ ZAŘÍZENÍ ZÁVISÍCÍ NA POUŽITÍ A ČINNOSTÍ VYUŽÍVÁNÍ A AKTIVNÍ SÍLY POUŽITÉ NA DŘEVĚ. SEŘÍZENÍ DVEŘÍ JE NA STRANĚ ZÁKAZNÍKA.

- praskliny ve skle a škrábance na vnějších skleněných tabulích po přijetí produktu

- vzhledem k přirozenému rozdílu v barvě dřeva mohou mít jednotlivé prvky dveří malé množství rozdílu v barvě, které nejsou vadou zboží

- na zámek a kliku během používání zákazníkem se nevztahuje záruka - deformace křídla způsobená nezavřením dveří oběma zámky (horní a spodní)

- výrobky s poškozeným nátěrem z důvodů mimo kontrolu výrobce (znečištění montážní pěnou, použití nesprávných zajišťovacích pásek, použití nevhodných čisticích prostředků, znečištění maltou nebo sádrou)

- malé mezery ve spojení lamel vyplývající z přírodních vlastností dřeva, tj. smrštění materiálu

- mírné nerovnosti silikonizovaných povrchů

- fenomén kondenzace vodní páry na skle nebo dveřích v důsledku špatného větrání pokoje

- deformace, poškození a deformace způsobené bobtnáním během topného období materiál způsobený nadměrnou teplotou přesahující 15 ° C nebo vlhkostí vzduchu v místnostech méně než 40% nebo více než 60% (doporučená vlhkost 50%) Doporučuje se předsíň, vestibul - nevytápěná(ý) Viditelné vady by měly být reklamovány do 14 dnů od data nákupu, nejpozději však před montáží.

V.

1. Záruka zaniká v případě: - svévolné úpravy výrobků, na které se vztahuje záruka, např. (zkrácení, lepení, hoblování, instalace dalších zámků, výměna kování atd.) - mechanické poškození (škrábance, ztráty dřeva, rozbití skla)

- nesprávná montáž, nastavení rámu dveří do mokrých nebo vlhkých stěn

- při ztrátě záručního listu

- když byly v záručním listu provedeny jakékoli opravy nebo opravy neoprávněnými osobami - skladování nebo použití v prostředí s vysokou vlhkostí (nad 40%), což se projevuje v obsah vlhkosti v produktu (15%)

- použití ohřívače ve vzdálenosti menší než 0,5 m od vnějších dveří

- omítnutí stěn a nalití podlah (mokré práce) po instalaci dveří - mytí dveří jinými prostředky, než je péče o dřevo, např. Pronto pro čištění dveří

- použití dveří bez požadované otevřené předsíně.

- teplota v místnosti těsně za dveřmi (předsíň, schodiště) nad 15 ° C 2. Parametry střechy (otevřená předsíň): - šířka - větší než šířka dveří nejméně o 1 metr (50 cm na každou stranu) - hloubka - nejméně 1 metr - umístění nad dveřmi - ne více než 50 cm.

VI.

Dveře nemohou být vystaveny přímému kontaktu s vnějšími podmínkami (měly by být umístěny pod vhodnou střechu - chráněnou proti slunci a dešti). Zastřešení by mělo být provedeno tak, aby při vysokém slunečním světle úplně zastínilo dveře během srážek, např. deště, sněhu, krupobití, aby střešní krytina zcela chránila před vlivem tyto faktory.

VII. 

Zákazník má právo na jejich výměnu za bezvadné, pokud výrobce zjistí, že jsou přítomny vady produktu, které nelze odstranit.

VIII.

V případě závažnější poruchy (na kterou upozorní servisní technik) vyžaduje výrobce zpřístupnění dveří po dobu 4 dnů.

IX.

1. Po dohodě s klientem může být datum uvedené v bodě 1 změněno z platného objektivní důvody (např. povětrnostní podmínky, typ opravy atd.)

2. V případě podání neoprávněné stížnosti hradí žadatel související náklady s příjezdem služby (za každý kilometr tam i zpět)

3. Na záležitosti, na které se nevztahuje tato záruka, se vztahují příslušná nařízení Občanského zákoníku.

X.

1. Dveře během topného (zimního) období se mohou deformovat až do 4 mm, což není toto vady zboží.

XI.

VAROVÁNÍ! Výrobce nenese odpovědnost za mírnou odchylku od vybrané barvy z palety ve vztahu k hotovému produktu. XII. Tato záruka nevylučuje, neomezuje ani nepozastavuje práva kupujícího vyplývající z nesouladu zboží se smlouvou!